اس ام اس عاشقانه

تمنای وصال

   در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی / ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی

 

 

نتوان ترک تو ای قبله دلها کردن / که محال است دگر مثل تو پیدا کردن

 

 

به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر،به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم..

 

 

تو نباشی لحظه ها بیهوده است/در پس لبخندهایم گریه است/تو نباشی غم اسیرم میکند/دوریت هر لحظه پیرم میکند.

 

 

تورابه رخ تمام شقايق ها ميكشم و ميگويم:
تاگل من هست زندگى بايدكرد...!

 

 

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی / ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

 

 

می گویند : شاد بنویس ...
نوشته هایت درد دارند!
و من یاد ِ مردی می افتم که با کمانچه اش ،
گوشه ی خیابان شاد میزد...
اما با چشمهای ِ خیس ...!

 

 

قسم به تین عنکبوت/به مرغ باغ ملکوت/از ته دل بهت میگم/دنیا فدای تار موت

 

 

وقتی خداحافظی میکنیم
چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن . . .

 

 

دعای باران چرا؟ دعای عشق کنید. این روزها دل ها تشنه ترند تا زمین...

 

 

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد
کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

 

 

بشکن دلم که رایحه ی درد بشنوی / کس از برون شیشه نبوید گلاب را

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,ساعت توسط یا غایتی فی رغبتی|


Design By : Pichak